Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Carolina - 6 augusti 2009 22:32

Idag fick vi (!) in lite till hö. Eller våra duktiga karlar ska jag väl säga - Pappa, Pär, Micke och Emil tog in en del men det är mkt kvar.... imorgon blir det pappa, Pär, Sara och Emil till största delen. Ska försöka hjälpa till jag å så mkt jag kan men va fan jag vågar ju knappt lyfta ju för att jag får ont i ryggen på en gång - surt!


Har en väldigt prickig bäbis...hmm... visst det är varmt oxå så till viss del är det värmrelaterat men han har varit prickig ett tag nu. Och vissa prickar vätskar - vet inte riktigt varför. Han verkar inte det minsta bekymrad men man börjar ju fundera på vad det kommer ifrån. En kompis sa att hon hört att man kunde se ut så när man är mjölkkänslig.....det tyckte jag lät mindre bra =/



Tapetat klart väggarna i vardagsrummet idag, ska försöka få upp golvlisten imorgon men det lär bli en hel del farande hit och dit och mindre tid hemma så vi får se.


Go´natt på er

Av Carolina - 6 augusti 2009 10:41

Solen skiner och så härligt att komma in i köket på morgonen när maninte ens känner att myggfönstret är isatt. Tidigare har det dragit nästan kallt därifrån.


Jisses så sega vi är på mornarna....har ju som inget tak till bygget så det står stilla därute och då kliver vi upp o bara sullar runt halva dagarna - semester tror jag iofs att det kallas =D.


Pappa kom precis förbi efter att ha vänt höet i Låka - ser ut som att vi ska kunna ta in det i em. Tydligen hade de blivit besparade regnet som kom över oss igår.


Pär han kollar bilar för fullt han.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards