Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Carolina - 14 augusti 2009 15:43

kom på en sak han sa tidigare i sommar:


Morfar höll på å byta ytterdörr när han kom dit. Den gamla var borttagen och karmen skulle skruvas i. Emil frågar vart dörren är och får till svar att den nya ligger i transporten.

Pojken nöjer sig med det och går in en stund.


Kommer ut efter ett tag och undrar återigen vart den nya dörren är.

Den ligger ju i transporten svarar morfar .... Emil tittar på honom och säger :FORTFARANDE ???!!!!

Av Carolina - 14 augusti 2009 10:02

Ja igår var det dags för Nils första besök på akuten då =/ ingen fara på taket men man vill ju kolla de små lite extra.

Han satt i babysittern igårkväll medan jag satte dit kaffepannan i köket. Skulle precis flytta in honom i köket när masonitskivan vi har för hålet i väggen av ngn anledning ramlar ( två syskon och en pappa fanns på andra sidan ). Den landar så precist at den går ner högst upp på babysittern och lilleman får ett märke på va 5 cm på huvudet.

Vi blev alla rädda - liten mest tror jag - man har ju svårt att veta och se hur pass ett slag i huvudet tar.

När han grinat klart så var han dock som vanligt och han åt och så men sjukvårdsrådgivningen ville att vi skulle åka in för säkrhetsskull.


Så kl 20 kom jag in på akuten med honom - strax före 23 kom vi in till läkare....då hade han hunnit sova några korta slumrar, äta ett par ggr,kräkas ner hela mig typ och själv hade jag tröttnat för länge länge sen....

Var dock inget fel på honom som tur var men han fick ju iaf en koll då.


Ska ner på BVC nu snart för vägning och mätning.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards