Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Carolina - 7 augusti 2009 20:31

till middag blev det varma mackor i olika former.


Pär Hanna och Emil var ner och badade nu på kvällen efter att de kört klart höet. Var ner o kände på vattnet ja med när jag hängt av vagnen. Rtt skönt faktiskt. Mkt sugen på att bada nu faktiskt och snart så....hoppas vädret håller i sig en stund till nu =)


Imorgon blir det ännu mer hö....byter ort igen bara. Hade en liten plan att försöka ta mig iväg och kika på dressyrträning oxå imorgon. Kan ju inte göra så  mkt på själva täkten ändå - Köra fyrhjulingen vill ju Hanna göra nu och lyfta funkar inge bra. Däremot kan jag fixa vätska och mat och såna grejer. Inge kul att känna sig så overksam =(

Av Carolina - 7 augusti 2009 17:29

nu ska de bara bäras in från vagnarna till ladan! Överlåter det åt de som orkar och kan. Själv ska jag gå och mocka åt min häst. Och iofs kanske kolla min bäbis oxå ;) hanär så snäll och bara hänger med så man glömmer nästan av han ibland.


När jag och Emil körde hem sista lasset med hjuling och vagn höll vi på att krocka med rådjursbocken som springer här mellan 36 och 77. Emil blev ngt förvånad och kom sig inte ens för att fråga vad det var ....



Av Carolina - 7 augusti 2009 11:18

idag är Pärs sista semesterdag - men han blir hemma två veckor till för nu ska han at ut de tio pappadagar man får i samband med barns födelse. Tänk snart har verkligen hela sommaren gått. Kändes som att vi skulle få så lång tid tillsammans, vi skulle hinna tröttna på varann nästan. Iofs har vi fått mkt gjort - jag menar vi har ju nästan gjort klart utbyggnaden och det är ju rätt bra kämpat på 8 veckor.

Hoppas på att taket är klart snart så vi hinner få upp mellanväggen innan dessa två veckor är slut ;) sen är det bara (!) tapeter och inredning kvar......kanske bra att det får dröja tills Emil börjar dagis igen ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards