Direktlänk till inlägg 26 april 2008

Helg

Av Carolina - 26 april 2008 19:12

Ja så har det gått en lördag då... sovmorgon imorse...kom ner vid tio-tiden. Skönt!!!! Gick o la mig sent igårkväll å iofs, fastnade framför teven o en film som egentligen inte var bra. Hade ju kunnat titta på hästhoppning från Scandinavium istället men det hade jag glömt bort *suck*


Var ingen rolig jobbdag igår. gick skit mest hela tiden o dessutom blev det strömavbrott igen! Två ggr denna vecka - man blir lite less kan jag säga... men vädret är ju fint iaf.

 Tyckte det var skitkul i början av veckan men nu i slutet så har det dalat lite - två veckor kvar av praktiken så det hinner nog svänga ännu. Har ju iaf sålt även om det finns anrdra som sålt fler men hur som så har vi bra samtalstider o det är bra. Behöver ju verkligen jobba så vill ju ha det. Sen blir det ju skillnad när man ringer själv hela dagarna - då hinner man få in ett bra flyt. Nu blir det ju så att man ringer ett tag o sen är det dåligt med respons då byter man av varandra för man blir lite less så man får ju aldrig in ett riktigt flyt känns det som.


Idag har vi kapat o klyvt en vagn ved sen travade vi in den ivedboden här hemma så nu är det väl bara en tio vagnar kvar då haha. Ditte kröp ur hagen igår - skitkul tyckte hon - inte jag o mamma. Imorgon är det tävling i Söderhamn som gäller. Rullar iväg vid halv åtta snåret imorgonbitti är det tänkt så får vi se hur det går.

Har inte ridit han sen förra veckan men det ska väl inte vara några problem hoppas jag.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 14 juni 2012 23:12

andra lediga dagen av fem - spenderade den med pojkarna o svärmor i bilen mestadels :) Varit utanför Timrå å hämtat tre små dvärgkochinhönor åt svärfars tupp. Fina små djur o fina ställen har vi sett på färden. Blev ett besök in på Biltema för reserv...

Av Carolina - 12 juni 2012 09:08

hemma o fixar o donar =), huset grovstädades igår morse sen har gräset klippts o röjsågen startats upp från vintervilan. Hanna hjälper mig med liv o lust här ute. Hon är så duktig stortjejen =) Planterat och fixat med mitt sk stenparti, så kul att ...

Av Carolina - 8 juni 2012 16:57

Sådärja...så har man haft en riktig examen igen då...15 år sen sist...känns tomt o trist men jag har iaf fått positivt besked på att jag får gå ett år till =) så skönt!!!! Ska dock ner på AMS på måndag o skriva in mig... ska visserligen jobba hela ...

Av Carolina - 4 juni 2012 19:43

åh så skööönt....jag brukar iofs nästan alltid leva efter mottot att saker o ting löser sig men man kan ju ändå känna sig stressad över framtiden ;) Nu har jag sysselsättning klart ett år framåt oxå!!!!! Fick positivt besked från fröken o rektor ...

Av Carolina - 3 juni 2012 08:52

fy faaaaan.....orkar inte med regn hela dagarna. Vill ha sol o värme nu! Noll inspiration, huset är extremt skitigt och jag vill verkligen inte städa :( känner att humöret är i botten. Igår sov jag mig igenom dan känns det som, läste visserligen en...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards