Alla inlägg den 21 april 2008

Av Carolina - 21 april 2008 17:33

Precis - idag har jag gjort mitt första säljsamtal....började bra med att jag fick luren i örat :-D. Men då kan de ju inte bli mkt sämre eller hur ?


Har upptäckt att det faktiskt är riktigt kul - trodde jag aldrig. Sen återstår att se om jag gillar det i långa loppet men än så länge är det kanske nyhetens behag. Det är vår solen skiner o man är på bra humör iaf så nu är det bara att komma på hur man ska säga för att det ska gå å sälja oxå. Hade en del riktigt bra samtal tycker jag själv men eftersom man är helt ny på det här området så har man kanske varit för snäll o släppt iväg några som en van säljare haffat upp. Men men - nya tag imorgon o då j*klar är det bäst ni ser upp haha.


Jo var ju ut i fredags oxå. Var på Statt o åt middag först - halva priset på menyn. Bra sörru. Åt lax o den var jättegod, det kände jag trots att min hals var minst sagt icke samarbetsvillig pga förkylning. Drack lite vin o nån drink sen gick vi över på järnvägs o dansade lite o fortsatte prata. Var trevligt men väldigt lite folk ute.  Kom hem vid halv två o var lite sliten på lördan ;-)



Dags att äta lite middag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards