Direktlänk till inlägg 14 april 2008

Första dagen avklarad

Av Carolina - 14 april 2008 18:42

Ja så har man varit första dagen på sitt nya jobb....eller ja det var kanske att ta i lite. Har suttit i en konferenssal o haft utbildning. Inte sett det rum vi ska jobba i ännu men vi är på rätt plats iaf. Känns faktiskt bra just nu. Ska bli kul o testa det här. Hoppas på att det ska gå bra. Vi är åtta stycken som går utbildningen, blandade åldrar o erfarenheter kan man nog säga utan att överdriva. Idag har alla typ gått o känt efter o kollat in de andra så det har varit ganska tyst men det kan nog bli lite mer fart snart.


Är ensam härifrån dock så det blir till att åka bil själv då ett tag. Men det är inte speciellt långt egentligen - tar ca 25 minuter att åka så det är överkomligt.


Hade fått brev från Försäkringskassan ang praktikersättning/ aktivitetstöd el vad det nu heter egentligen....är väl typ arbetspraktik just nu tror jag....hur som så var det 8 sidor med regler o anvisningar. Får hålla tummarna att E håller sig frisk så jag slipper fundera på hur jag ska fylla i rätt. Får iaf högre ersättning än vad jag får via a-kassan å det känns ju skönt.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 14 juni 2012 23:12

andra lediga dagen av fem - spenderade den med pojkarna o svärmor i bilen mestadels :) Varit utanför Timrå å hämtat tre små dvärgkochinhönor åt svärfars tupp. Fina små djur o fina ställen har vi sett på färden. Blev ett besök in på Biltema för reserv...

Av Carolina - 12 juni 2012 09:08

hemma o fixar o donar =), huset grovstädades igår morse sen har gräset klippts o röjsågen startats upp från vintervilan. Hanna hjälper mig med liv o lust här ute. Hon är så duktig stortjejen =) Planterat och fixat med mitt sk stenparti, så kul att ...

Av Carolina - 8 juni 2012 16:57

Sådärja...så har man haft en riktig examen igen då...15 år sen sist...känns tomt o trist men jag har iaf fått positivt besked på att jag får gå ett år till =) så skönt!!!! Ska dock ner på AMS på måndag o skriva in mig... ska visserligen jobba hela ...

Av Carolina - 4 juni 2012 19:43

åh så skööönt....jag brukar iofs nästan alltid leva efter mottot att saker o ting löser sig men man kan ju ändå känna sig stressad över framtiden ;) Nu har jag sysselsättning klart ett år framåt oxå!!!!! Fick positivt besked från fröken o rektor ...

Av Carolina - 3 juni 2012 08:52

fy faaaaan.....orkar inte med regn hela dagarna. Vill ha sol o värme nu! Noll inspiration, huset är extremt skitigt och jag vill verkligen inte städa :( känner att humöret är i botten. Igår sov jag mig igenom dan känns det som, läste visserligen en...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards