Direktlänk till inlägg 9 april 2008

aprilväder

Av Carolina - 9 april 2008 08:26

Fick mens igårkväll - är skittrött o seg just nu. Ska snart iväg o lämna buspojken på dagis. Det är värsta vinterlandskapet ute. Igår var det bara blött o surt idag är det alldeles vitt o jättefint just nu men kan tänka mig att det blir skillnad när man börjar gå i denna snö... suck. Usch kan bara tänka mig hur hagarna ser ut hos mamma.....


Har drömt om olika jobbscenarion inatt. Fick ett till jobb igår - el blev iaf erbjuden sen ska jag ju klara mig genom granskningen oxå. Som delgivningsman åt ett privat företag. Lät jättespännande när ja sökte det som extra inkomst så där på kvällar o helger. Lät inte som att det var så jättemånga uppdrag häromkring men frågan är vad för sorts folk det handlar om .... har legat o funderat mycket på det här nu. Måste känna mig säker på att ja klarar av det. Låter himla omväxlande o kul o ärligt talat lite häftigt oxå :-) men det kan ju bli farligt oxå. Tänk om man ska delge nån tung narkoman el nån som umgås i de kretsarna liksom - finns ju rätt mkt skit här i byarna.

Ska ta o söka o se om ja hittar nån information om detta när ja lämnat grabben så får ja ta ställning senare.


Var på skolan o åt middag igår - trevligt värre.


Skulle kanske ha ridit idag å - har inte pratat med Åsa så ja vet inte hur hon tänkt sig....hmm... har inte den minsta lust just nu med tanke på mensvärk o väder men det kanske blir bättre. Ska iväg o kika på föl ikväll.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 14 juni 2012 23:12

andra lediga dagen av fem - spenderade den med pojkarna o svärmor i bilen mestadels :) Varit utanför Timrå å hämtat tre små dvärgkochinhönor åt svärfars tupp. Fina små djur o fina ställen har vi sett på färden. Blev ett besök in på Biltema för reserv...

Av Carolina - 12 juni 2012 09:08

hemma o fixar o donar =), huset grovstädades igår morse sen har gräset klippts o röjsågen startats upp från vintervilan. Hanna hjälper mig med liv o lust här ute. Hon är så duktig stortjejen =) Planterat och fixat med mitt sk stenparti, så kul att ...

Av Carolina - 8 juni 2012 16:57

Sådärja...så har man haft en riktig examen igen då...15 år sen sist...känns tomt o trist men jag har iaf fått positivt besked på att jag får gå ett år till =) så skönt!!!! Ska dock ner på AMS på måndag o skriva in mig... ska visserligen jobba hela ...

Av Carolina - 4 juni 2012 19:43

åh så skööönt....jag brukar iofs nästan alltid leva efter mottot att saker o ting löser sig men man kan ju ändå känna sig stressad över framtiden ;) Nu har jag sysselsättning klart ett år framåt oxå!!!!! Fick positivt besked från fröken o rektor ...

Av Carolina - 3 juni 2012 08:52

fy faaaaan.....orkar inte med regn hela dagarna. Vill ha sol o värme nu! Noll inspiration, huset är extremt skitigt och jag vill verkligen inte städa :( känner att humöret är i botten. Igår sov jag mig igenom dan känns det som, läste visserligen en...

Ovido - Quiz & Flashcards