Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Carolina - 23 mars 2009 07:21

Ja vi ska ha en rosa dag idag - har insett att det inte är en färg jag har i min garderob för tillfället :). Har lånat en skjorta av Pär iaf - det enda som är i en s t l jag kan ha. Hade man varit litemindre gravid ;) ungefär inge gravid alls så hade jag kanske kunnat klämma på mig ngt av Hannas större stretchiga plagg men det är som kört för tillfället :D.


Helgen har varit helt okej. Hade  ont i lördags o kände mig inte speciellt sällskaplig - födelsedag å allt.

Gick ju upp o mockade o så och sen gick jag hem - sen var det slut med aktiviteter för mig den dagen. Sammandragningar hela dagen så fort jag försökte mig på att stå eller gå nån längre stund. Inge kul alls. Blir så fruktansvärt frustrerad såna ggr. Även om jag inte planerat att göra ngt speciellt så känner jag mig helt låst bara för att jag vet att jag inte kan göra ngt utan att det kommer att göra mer ont. Är nog det jag tycker allra sämst om med att vara gravid el sjuk :).


Igår var det bättre iaf, gick även då upp till stallet men fick skjuts tillbaka för emil vägrade gå - lite lat bara ;).

Maria kom hit o hälsade på oss medan Björn och Mikal tog och rastade sina skotrar. Vi satt ute o höll emil sällskap medan han byggde lego o körde sin "hjooling". Jag började faktiskt sticka på en töja tillh onom oxå igår. Länge sen sist men det var riktigt kul - snart hela bakstycket klart :).


Har sovit skit inatt. Varit upppå toa säkert fem ggr :( och har haft ont i vekryggen konstant - urinvägsinfektion på g???? skulle ha haft en sticka att kolla med men den jag hade har legat fuktigt så den var ju förstörd.

 Tänkte avvakta under dagen o se om det blir bättre el sämre - blir det sämre är de väl bara att ge sig in o försöka läman ett urinprov ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards