Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Carolina - 9 mars 2009 13:02

igår kväll när jag o hanna kikade på tv vaknade bengt till liv ordentligt. Syntes tydligt utanpå magen precis runt naveln hur det buffade o for =) väntar fortfarande på att Emil ska lyckas känna nån spark, han har inte riktigt tid att sitta o vänta in dem ännu ;) lägger handen på magen i två sekunder sen säger han jaa o springer vidare ;)

På onsdag ska vi till BM igen, lyssna o mäta. Då får han följamed, han tycker det är jättehäftigt att höra hjärtljuden =)

Av Carolina - 9 mars 2009 08:01

Lite lätt uppgiven... förkyld igen!!! Genomsnorig men feberfri. Igår kände jag mig som han i reklamen som vadar runt i papper =).

Ont i kroppen - både efter bowlingen, pga graviditeten och nu även förkylning - seg o trött. Är  antagligen Pärs baciller som tagit ett grepp om og nu när jag tog endag extra ledigt.

Tog bilen upp och mockade, låg på soffan där o läste lite, barnen lekte. Hanna åkte med mamma o sara till ridhuset. Kämpade in Emil i bilen o fick med honom hem vid 14 - tiden sen spenderade jag resten av dagen mer el mindre horsisontellt i sängen. Emil har hostat lite inatt igen, men ingen feber o pigg o glad - vaknade redan tjugo i sex imorse.


Har precis ätit frukost nu, ska gå å sminka mig lite så känner man sig kanske lite mer som människa innan det är dags att åka å jobba.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards