Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Carolina - 2 mars 2009 13:10

Har precis ätit lunch o skyndat mig ut på byn en sväng. Planen var att besöka apoteket men där var det tji att parkera så det var ju helt ogjort.

Åkte in o handlade lite frukt o en kexchoklad för att överleva eftermiddagens utb istället =)


Igår var jag trött trött trött.... gick upp vid halv åtta - åtta o åt frukost, la i nån maskin tvätt o donade lite sen vid halv elva snåret la ja mig i sängen o somnade - sov i tre timmar ! Helt färdig, lite snorig o ont i halsen, lite tryck åt bihålorna. Skönt var det iaf.


Hade en väldigt arg treåring imorse, han ville inte göra ngt som jag ville. Lite söt är han ju oxå så idag blev jag inte så arg =) iofs så spelar det ingen roll om man blir arg heller för han bryr sig inte om det. Igår kväll var vi upp till mormor o morfar o han o mormor bakade bullar. Var trött men nöjd när han kom hem.


Det snöar ute just nu och är riktigt krypa upp i soffan med en bok väder känns det som. men men dags att jobba lite nu!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards