Alla inlägg den 20 juli 2008

Av Carolina - 20 juli 2008 18:43

ja el inte jag då men Pär står just nu i elkorgen på Björns grävare o byter ut vindskivorna på baksidan. Det bonkar o smäller rätt bra där bak.


Själv ska jag snart bege mig iväg till Holänna, blir sent idag men har pysslat med annat här hemma istället. Klippt gräsmattan tex med vanliga gräsklipparen istället för åkklipparen så lite motion har jag fått iaf.


Har suttit o skissat lite på ombyggnation av ett hus och ja va ska man säga - det lär ju ta ett tag innan jag o pär blir helt överrens men vi får väl kompromissa oss fram ;-) vi är överrens om det första steget att ta när vi bestämt oss - vilket vi väl i stort sett har gjort kan man säga. Ska kolla lite saker imorgon. Det lär ju bli en gigantisk loppis här hemma innan en flytt iaf, tycker inte att vi har så mycket grejor eftersom de är utspridda på hela huset o förrådet, men med tanke på ytan dit vi funderar på att flytta så lär vi behöva göra oss av med tja 3/4 kanske :-p. Spännande projekt hehe. Samtidigt är det otroligt skönt att få slänga o göra sig av med saker. Blir väl typ sängarna, köksmöblerna, soffa, soffbord nån bokhylla som får följa medresten får vi se vad som sparas o vad som säljs.

Av Carolina - 20 juli 2008 10:12

sovit hårt inatt, vaknade halv åtta med ont i halsen o täppt näsa. Inte kul alls.

Hanna har tydligen fortsatt feber oxå så nu är det nå skit igång igen då. J*kla förkylningar .- tycker inte om dem.


Lite halvostadigt väder ute så vi får väl se vad som hände idag. Skulle vilja hitta på ngt men vet inte hur mycket jag orkar. Kanske blir en tur på auktion iaf.


Hoppas ni andra mår bättre. Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards