Alla inlägg den 19 juli 2008

Av Carolina - 19 juli 2008 20:02

Idag åkte jag o Emil upp till Holänna på morgonen. Tror vi var där strax före nio el nåt. Ditte skulle verkas idag o ja hade ingen aning om när han skulle komma så det var bara att vara förberedd o i tid liksom. Plockade ut o mockade o donade lite. Emil hade med sig cykeln o vi gick en liten sväng efter byvägen. Pratade med lite folk o så.


Var jättevarmt mitt på dagen sen blev det sämre men vi hann ner till sjön en sväng så Emil fick bada lite. En gammal kompis var där med sin familj o en väns familj så Emil fick träffa lite jämnåriga tjejer. Får se om vi hinner träffa henne lite imorgon oxå kanske, de skulle sova kvar inatt.


Ditte skötte sig iaf jättebra när hovis kom o stod nu fastbunden på gången under hela verkningen för första gången.


Är trött o grinig nu känner jag, har precis ätit lite mat o det var jättegott men mitt tålamod är inte stort för tillfället. Får nog bli en tidig kväll ikväll. Rastlös är jag oxå, känner mig orolig o velig. Har alltid svårt med förändringar när jag inte har kontroll på saker o ting. O all denna väntan gör mig galen snart. Vill ha allt väl synligt o uppradat för att kunna väga för o emot på ett bra sätt. Inte för inte man är våg menar jag....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards