Alla inlägg den 5 juli 2008

Av Carolina - 5 juli 2008 15:42

Hade ju planerat att ligga på stranden idag ju men usch det blåser kalla vindar.


Har istället tvättat av balkongen så när det torkat kan vi nog börja måla lite smått. Köpte färg nu när vi var iväg på vår lilla semester. Så allt vitt är det tänkt att vi ska börja med nu plus att jag ska ta o göra klart det svarta runt förnstren - vart o köpt lasyr till det idag.


På måndag blir det klart vem som får köpa det lilla huset vi kikat på. Måste alltså nu verkligen bestämma mig för hur högt vi kan gå. Har inte ens varit till banken än vilket kanske skulle vara bra...tänk vad bra man är på sånt här:-) kan ju bero på att jag aldrig köpt hus tidigar.


Vet inte hur många vi har att slåss emot heller - fick ett meddelande på tfnsvararen om att det skulle fixas på måndag eftersom det var flera intressenter - han sa inte hur många utan det får jag väl veta då då.


Låg å funderade rätt mkt på det igårkväll när jag hade svårt att somna.


Blev lite ovän med min svärfar igår oxå! Först skulle han vara snäll o klippa gräset ( ej helt nykter) o det slutade med att han körde över min ros - Pär hade glömt att visa vart den var o han såg ju inte att det var en iaf 60 cm hög kvist som stack upp ur backen...ok för att den levande delen av rosen inte var mer än nån dm men ändå....sen bjöd ju vi på mat eftersom de varit hundvakter o det blev lite mycket vin för olsson senior. Ni som känner till honom vet hur det kan bli. Vi satt o spela kort o ja blev ärligt talat rätt förbannad på honom en stund där o kunde inte hålla tyst - alltså blev han sur o gick! Sen har han inte hört av sig. Han brukar komma ner på fm på helgerna bara för att se vad vi gör men inte idag då.


Sitter i Holänna hos mamma nu o ska gå ut o dricka kaffe med de andra.


trevlig lördagkväll på er. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards