Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Carolina - 18 juli 2008 17:38

Har varit lite dålig på att uppdatera nu några dagar igen känns det som. Igår när jag satte mig här rätt sent så ville inte datorn vara med riktigt.


Hanna var på ridläger igår - stortjejen. Tror hon hade jättekul. Lät iaf väldigt nöjd men var jättetrött igårkväll o nu på morgonen hade hon feber o ont i huvet stackar´n.

Vi andra i familjen vi fick en heldag i Delsbo vi istället, några timmar på den otroligt stora ( NOT) marknaden blev det eftersom vi satt där å väntade in sara o pappa. Handlade lite fiskegrejor i en butik inne i byn sen var det dags för lunch på Hällnäs o sen blev det ett besök hos BrorEric i Bjuråker. Man måste ju få lite kultur ibland oxå - även om det kanske mest räknas som hötorgskonst i vissa kretsar ;-). Maria - min svägerska fyllde år igår så det blev presentköp åt henne å sen när hanna var klar åkte vi till Holänna o mockade o pysslade lite med Ditte.


Sen blev det då kalas med tårta o grejor. Var hemma vid 20.30 å då var vi alla fem ( hunden inräknad) rätt trötta.


Idag började jag dagen med att åka till Holänna o rida ut med Sara, Cilla, Johanna o Britta. Tack cilla för att ja fick låna Larry. Kan säga att jag nog aldrig ridit en så pass dyr saluhäst förr....

Var nog en lite ovanlig syn för bilisterna när vi kom där - fem stora hästar på rad - men det var kul.


Sen har Emil cyklat upp till sin kompis Linnea - han är helt tokig i cykling numera. Är jättekul att se han - o skönt att kunna gå med utan att bära han el skjuta på en vagn.


Har städat lite bland barnkläderna oxå nu på em, vår klädkammare ser ut som ja vet inte vad. Om vi nu ska flytta känns det som lite jobbigt att städa kan jag säga....En STOR container TACK!...fatta va me grejer de ligger utspritt över våra 150 kvm - för att inte tala om förrådet.....SUCK. Men får se positivt på det hela - alltid bra å rensa upp i röran :-) - jag tror inte ja vet om ens hälften av det som finns i garaget.

Eventuellt blir det höghöjdsmålning i helgen så det är klart när det förhoppningsvis går att slå resten av höet nästa vecka.


Vet inte om jag skrivit det men det blir husbesiktning här på onsdag så jag tror att jag o Emil åker iväg på tävlingarna i Bollnäs då så de får vara ostörda.


Ha en trevlig fredagkväll allihop

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards