Alla inlägg den 30 december 2008

Av Carolina - 30 december 2008 17:59

Hemma igen då efter en givande ? dag på jobbet.

Haft lite medlyssning idag, inte så många som ville svara dock :-) sen om det beror på skyddat nummer el på att de är upptagna med annat det kan jag inte svara på.


Här hemma har det hänt saker - Barnen har kört skoter tillsammans med Erik o självklart lyckats köra ihop o krocka.....Hanna hade tagit en björk hon...tur det var den skotern som fick stryk iaf gör lite mindre att den får några repor o bulor liksom.

Barnen blev lite spaka o sen hade de lyssnat lite bättre iaf så vi får se hur länge det håller i sig.


Ledig nu i två dagar - skönt fast man bara jobbat i två oxå. Konstigt det där. Har inget speciellt planerat, blir nog rätt lugnt för ingen av oss orkar engagera oss för mkt. Hoppas på fint väder dock så vi kan vara ute.


Av Carolina - 30 december 2008 08:41

Har kommit ner på jobbet nu, återstår att se om det blir lika givande idag som igår. Datorn är igång o är inloggad lite här o var. Är väldigt tyst o lugnt här just nu. Tror jag hört en tfn ringa so far. Finnarna är vakna - men de ligger ju iofs en timme före oxå :-).


Fryser o mår allmänt tjyvigt idag. Klädde tom på mig täckbyxor imorse o det är nästan så jag ångrar att jag tagit av dem nu. Sitter med halsduk o kofta på mig o fryser... inte bra. Vill inte. Ska ju vara ledig två dagar igen nu efter idag då vill man ju vara pigg o glad. Inte har jag ngn matlust heller -tvingade i mig lite frukost men det blev till att sluta innan den bestämde sig för att komma upp igen....


nåja annars blir det nog en fin dag - ska försöka tänka positiva tankar nu så går det fortarae :-)

Ovido - Quiz & Flashcards