Alla inlägg den 17 december 2008

Av Carolina - 17 december 2008 18:34

ååå vad ovant att vara borta hela dagen....idag var ju dessutom hanna å red så pär o hon kom hem senare. Så just nu är det middagsfix på högsta nivå här.


Har fått veta en aning mer nu vad som gäller :-) skulle tydligen ha varit inne redan 8.30 imorse för att träffa min teamleader men det hade ingen talat om för mig o en till tjej - frågade uttryckligen flera ggr igår när och vart jag skulle vara på plats idag. Men nu har jag träffat denna TL o fått klart vart vi ska sitta, sett vilka vi ska jobba med, fått tider ( finns två "skift" skiljer 45 minuter emellan ) Kommer nog antagligen att välja det senare skiftet o alltså börja 9.15 o gå till 18.00 för då får Emil o hunden kortare dagar plus att det är lika mörkt kl 17.15 som 18.00 O när det väl vänder så blir det ju ljust hela kvällarna men då blir det ändå andra rutiner.

 Inte sett något anställningsavtal ännu men hoppas på att det dyker upp imorgon, TL hade inte heller sett av det ännu, men har fått passerkort och tydligen även mail men jag vet inte hur jag kommer åt den haha. Får väl inloggningsuppgifter så småningom oxå - har ju inte någon arbetsstation heller ännu så....


Hur som så är det kul hittills o det blir nog bättre bara man kommer igång lite mer praktiskt och verkligen testar o gör saker. Man lär sig ju bättre i praktiken - eller jag gör det.

Av Carolina - 17 december 2008 12:54

Har precis ätit lite mat och sitter nu här o snabbar mig att skriva lite.

Vi har utbildningsdag nummer två idag - har väl inte gått sådär alldeles lysande ännu men vi hoppas att det lossnar på em här. Tydligen är det ett program vi har utb på idag o imorgon o sen imorgon så kommer vi att få ett test på vad vi lärt oss - förhoppningsvis iaf ngt som fastnat.

Är två grupper av folk här idag o som jag fattade det så blir min grupp kvar även imorgon - de andra ska då ha lyckats lära sig det de behöver kunna.


Blir dock dagar fyllda av godis, kaffe o i bästa fall lite frukt detta....inte bra men men får ta igen det senare.


Emil var riktigt glad åt att åka ner imorse faktiskt - tror han ser fram emoot att bli hämtad av morfar. Lite häftigare än att mamma kommer.

Ovido - Quiz & Flashcards