Alla inlägg den 16 december 2008

Av Carolina - 16 december 2008 17:34

Har jobb nu! 6 månaders provanställning från o med idag. Men är inte helt säker på vad det är jag ska göra ännu haha.

Har suttit på utb idag om företaget o om det mailprogram som används o vilka olika finesser som finns i det. Dagen avslutades med ett litet test som jag hade ALLA rätt på.

Fortsatt utb resten av veckan så Emil åker ner på dagis med mig ( börjar väldigt human tid 9.30 ) o sen hämtar morfar el syster honom vid 14 så han slipper gå längre än nödvändigt. Vet dock inte riktigt hur det blir på fredag....men det löser vi då.

På fredag ska vi ner till det ställe vi egentligen ska sitta på o då får vi väl se mer vad det är vi ska göra. är 4 st av 7 på utbildningen som ska sitta i samma grupp iaf o det handlar om Norska kunder.


Sen har jag fått en kombinerad födelsedagspresent/julklapp idag av min man :-). Den första presenten fick vi ju ställa in eftersom Emil blev sjuk .

En kamera!!! Håller på å laddar batteriet nu så jag kan ut o testa lite sen. Han hade nämligen även köpt blixt. En Nikon D60 blev det o nu ska jag bara lära mig hur man hanterar den sen kommer det bli mer bilder här på bloggen oxå.


Ska ta å äta kite mat nu sen drar jag iväg upp till stallet - har ju inte varit dit nåt idag. Blir lite ovant nu å göra allt i mörker istället. Tur att sis kommit hem o är arbetslös för tillfället iaf.




Ovido - Quiz & Flashcards