Alla inlägg den 12 december 2008

Av Carolina - 12 december 2008 14:02

Länge sen jag körde så mycket modd på samma dag. Har varit iväg på Svanbacken o hälsat på mina gamla arbetskompisar. Hade lite grejer att hämta som jag beställde i höstas - åkte över skogen dit jag o emil o halva vägen fick vi åka bakom plogbilen.

Sen tog vi riksvägen tillbaka o stoppade på köpingen för en fika/lunch på Finess o lite mer julklappsfix.

Min planering har dock spruckit idag....blä säger jag bara. Nu blev det genast mycket värre på en gång...suck! Jag hade allt så bra uträknat men nu får jag tänka om litegrann...Nåja det ska väl ordna sig i år oxå det brukar det ju göra.


Ikväll kommer syster hem från sin stadsvisit o i helgen blir det nog nära på fullt upp så det bara visslar om det. Marknader och julfest och genrep och julshow!


Ska iväg o mocka stallet snart. Pappa o jag tog ut imorse sen for han ner till U-a.


Nu ska vi slä in lite paket.

Ovido - Quiz & Flashcards