Direktlänk till inlägg 4 augusti 2008

tävlingar hit tävlingar dit

Av Carolina - 4 augusti 2008 22:03

Ja detta med att arrangera tävlingar är ju som det är det å....inte lätt alla gånger men inte alltid svårt heller. Vi har lite dåligt med anmälningar till våra om tå veckor så nu är det förlängt datum o så håller vi tummarna eftersom vi är tvugna att ha en pga av reglerna för licensförande klubbar....håhåjaja...känner att med min nuvarande inställning kommer jaginte att sörja om det inte blir ngn - el jo det ska jag inte säga heller för jag har sett fram emot att träffa Eva :-)

Samtidigt om det inte skulle bli så skulle jag vilja kidnappa Masse o åka till Ånge o tävla själv istället....tydligen tänker syrran kidnappa Rex ( visste du det Britta ? ) å det hade varit kul o hänga med, deras anmälan går dock ut på onsdag....


Nä nu blir det sängen om jag ska orka upp imorrn. Har suttit i tfn över en timme nu....som om det inte räckte på jobbet liksom :-p


Jo Sara - den svarta saken är behandlad igen för tredje ggn nudå, tuppkam denna gång + hyaluronsyra o ja tror det var samma leder igen. Två veckors vila o sen tillbaka tydligen....hon misströstar bara "liiite"

 
 
Ingen bild

Britta

5 augusti 2008 18:11

haha jo jag vet att hon tänker kidnappa honom...undrar om hon inte kan kidnappa ägaren också, så hon kan hänga med...för då har man väl giltigt skäl att inte dyka upp på lrk va???

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 14 juni 2012 23:12

andra lediga dagen av fem - spenderade den med pojkarna o svärmor i bilen mestadels :) Varit utanför Timrå å hämtat tre små dvärgkochinhönor åt svärfars tupp. Fina små djur o fina ställen har vi sett på färden. Blev ett besök in på Biltema för reserv...

Av Carolina - 12 juni 2012 09:08

hemma o fixar o donar =), huset grovstädades igår morse sen har gräset klippts o röjsågen startats upp från vintervilan. Hanna hjälper mig med liv o lust här ute. Hon är så duktig stortjejen =) Planterat och fixat med mitt sk stenparti, så kul att ...

Av Carolina - 8 juni 2012 16:57

Sådärja...så har man haft en riktig examen igen då...15 år sen sist...känns tomt o trist men jag har iaf fått positivt besked på att jag får gå ett år till =) så skönt!!!! Ska dock ner på AMS på måndag o skriva in mig... ska visserligen jobba hela ...

Av Carolina - 4 juni 2012 19:43

åh så skööönt....jag brukar iofs nästan alltid leva efter mottot att saker o ting löser sig men man kan ju ändå känna sig stressad över framtiden ;) Nu har jag sysselsättning klart ett år framåt oxå!!!!! Fick positivt besked från fröken o rektor ...

Av Carolina - 3 juni 2012 08:52

fy faaaaan.....orkar inte med regn hela dagarna. Vill ha sol o värme nu! Noll inspiration, huset är extremt skitigt och jag vill verkligen inte städa :( känner att humöret är i botten. Igår sov jag mig igenom dan känns det som, läste visserligen en...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards