Alla inlägg den 6 augusti 2008

...

Av Carolina - 6 augusti 2008 19:54

kolla rönnbären i bakgrunden....ett av mina favoritkort från den dagen .... var självklart att Bella skulle vara med :-) .. kom upp på festen efter det där med jordiga klackavtryck på klänningen....;-o

:-D

Av Carolina - 6 augusti 2008 19:40

Hejsan vänner!


Något dyrare än vad vi tänkt oss från början men vi har iaf någonstans att bo i vinter som det ser ut! Vi vann budgivningen o som det ser ut ska vi skriva papper o sånt till veckan och förhoppningsvis kan vi komma överens å få tillträde snarast..då hinner vi ju göra lite saker inne - innan vi är tvugna att flytta in - och ute innan det blir blött o kallt... den tråkiga delen av hösten.


Är egentligen en människa som tycker om hösten, hög klar luft o soliga dagar som gjorda för svamp o bärplockning. Alla färger på träden innan löven ramlat av - då är det helt underbart fint. Hmmm ska se om jag hittar en bild från vårt bröllop som mycket väl visar vad jag menar ;-) och även är rätt typisk för att vara jag haha...vita klackar o vit klänning är inte alltid att föredra i en hästhage...


Sen när det blir november o mörkret blir kompakt o det gärna regnar mycket då är det inge roligt längre...men å andra sidan får man ju mysa inomhus då....


Av Carolina - 6 augusti 2008 12:01

det har blivit dags för lunch o det går så j*kla trögt här just nu. Trevliga människor men ingen som köper alls...tur i oturen så verkar det gå lika trögt för alla just nu. Men man blir ju deprimerad o tappar sugen på att ringa... säger jag nudå efter 2½ dags arbete när man varit hemma i ... 8 veckor...man blir lite lätt bortskämd.....samtidigt så vill jag ju att folk ska inse det bra i det här. Men men bara att ringa vidare!


Annars så är det rätt okej väder ser det ut som, blåser lite mindre o solen kikar fram så ska nog ta o gå ut en liten sväng när jag ätit min mat.


Fick matlåda från svärmor o det ser ut som jag har mat i flera dar nu.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards