Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Carolina - 11 augusti 2008 20:51

Var länge sen de sov före nio båda två kan jag säga. Dags att få in lite rutiner på dem. Emil har ju varit heldag på dagis idag - sex veckor sen sist, el egentligen åtta eftersom han gick två femtontimmarsveckor oxå. Han hade varit trött när pär hämtade fast han hade ändå inte velat gå hem :-).

 Hanna hon har varit hos mamma sen igår kväll o hon hade varit igång redan vid fem imorse....sen hade hon iofs somnat till en liten stund men mamma såg ut att längta till sängen när jag hämtade henne vid fem.


Var in i huset o kikade lite innan jag skyndade hem till middagen. Kollat lite hur mycket tapeter som går åt o mätt på ett ungefär - hade ju ingen tumstock el liknande med....La mig på golvet och använde mig själv som måttstock haha, tycker ja var rätt smart eftersom sängen är 180*200 o jag är 175.


Ni ska veta att det snurrar en hel del i mitt huvud - olika bilder o lösningar.

Av Carolina - 11 augusti 2008 12:40

Japp, nu har jag varit på banken o skrivit på typ sjutusenpapper ;-) och iom det så har vi nu ökat antalet boende i Holänna by med fyra personer. Det måste vara en ganska hög procentökning det. Iofs så är det någon månad kvar innan vi skriver över oss helt men iaf.

Fick nycklarna nu idag så nu är det vårat hus! Nu är det liksom verkligt - nu kan vi börja göra vad vi vill å så....hmm....känns mycket konstigt kan jag säga men samtidigt väldigt skönt. Känns bra, visst det är litet som alla påpekar men försöker se potentialen i det hela. Och visst det är inte så att jag kan bygga ett stall på marken direkt men å andra sidan kan jag gå till min häst därifrån så det väger upp iaf för min del.


Tillbaka på jobbet nu - ska försöka fokusera på det jag har betalt för. Nämligen sälja mina abonnemang. Fick iväg ett imorse så veckan har börjat bra kan man väl säga!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards