Direktlänk till inlägg 18 juli 2009

Avslag och värk i magen

Av Carolina - 18 juli 2009 13:23

nu har det snart gått tre veckor och jag har lessnat! Tyst jag vet att det kan pågå i måååånga veckor till....


Avslag okej det är bara att acceptera men jag tycker inte riktigt om att det gör ont till och från på högersidan. känns ibland som ägglossningsvärk, ibland som mensvärk och vissa dagar känns det ingenting. De dagar det inte känns nåt ja då blöder jag inte heller nå speciellt sen kommer en dag med värk och vips så blöder jag igen. Försökt tänka efter om jag gjort ngt speciellt dessa dagar men nä kan inte komma på nåt - däremot så är jag mer försiktig nu med HUR jag lyfter och VAD jag lyfter samt hur jag gör vissa rörelser.


Skulle ju vilja upp på nån häst snart!!!


Funderar på om Emil får sina "feberattacker" pga överkänslighet mot mygg och knott. Nu har det ju varit jäkligt mycket sånt ute och han blir ju biten hela tiden. Tidigare somrar har han ju reagerat med mycket svullnad när han blivit biten. Men då kommer vi ju till frågan hur får man en 3-åring som älskar att vara ute att inte bli biten ????? Myggmedel och kläder ja men man kan inte skydda överallt - får väl vara glad att vi inte bor i Gysinge o de trakterna iaf ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 14 juni 2012 23:12

andra lediga dagen av fem - spenderade den med pojkarna o svärmor i bilen mestadels :) Varit utanför Timrå å hämtat tre små dvärgkochinhönor åt svärfars tupp. Fina små djur o fina ställen har vi sett på färden. Blev ett besök in på Biltema för reserv...

Av Carolina - 12 juni 2012 09:08

hemma o fixar o donar =), huset grovstädades igår morse sen har gräset klippts o röjsågen startats upp från vintervilan. Hanna hjälper mig med liv o lust här ute. Hon är så duktig stortjejen =) Planterat och fixat med mitt sk stenparti, så kul att ...

Av Carolina - 8 juni 2012 16:57

Sådärja...så har man haft en riktig examen igen då...15 år sen sist...känns tomt o trist men jag har iaf fått positivt besked på att jag får gå ett år till =) så skönt!!!! Ska dock ner på AMS på måndag o skriva in mig... ska visserligen jobba hela ...

Av Carolina - 4 juni 2012 19:43

åh så skööönt....jag brukar iofs nästan alltid leva efter mottot att saker o ting löser sig men man kan ju ändå känna sig stressad över framtiden ;) Nu har jag sysselsättning klart ett år framåt oxå!!!!! Fick positivt besked från fröken o rektor ...

Av Carolina - 3 juni 2012 08:52

fy faaaaan.....orkar inte med regn hela dagarna. Vill ha sol o värme nu! Noll inspiration, huset är extremt skitigt och jag vill verkligen inte städa :( känner att humöret är i botten. Igår sov jag mig igenom dan känns det som, läste visserligen en...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards