Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Carolina - 21 juli 2009 17:15

ja var ju in till stan igår i regnvädret. Det var hur mkt bilar och folk som helst ute, alla passade på att göra stan när det ändå regnade tror jag - sen var det ju barnbidrag och sånt oxå så...


Hittade iaf en riktigt rosa klänning =O på Lindex ! Jag tror aldrig att jag haft en rosa klänning tidigare, inte ens när jag var liten. Men nån gång ska ju kanske vara den första ;). Ser inte speciellt märkvärdig ut men sitter bra på och är lätt att komma åt att amma i. Fick köpa ett linne att ha under oxå för annars blir det lite väl urringat - passar inte helt överens med amningsbh =).


Köpte lite småkläder åt krypet oxå, en jacka och två byxor i typ tunn velour, mjukt och mysigt ;).


Pär och Emil gjorde Byggmax.


Idag tänkte jag ner o kolla tapeter och lite sånt men de två gossarna och regnet fick mig att avstå från att gå in på fler butiker än nödvändigt så vi tankade och handlade mat istället.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards