Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Carolina - 17 juli 2009 09:45

Snart har vi kommit så långt som Pär hade som mål att hinna före vintern =) dvs alla väggar och taket uppe.


Här ska idag fortsättas med golvisolering, golvskivor, väggisolering och asfaboard på kortsidan samt fönsterramar in.....om nu vädret håller i sig vill säga

Av Carolina - 17 juli 2009 09:28

har man väl börjat är det lite svårt att låta bli ;). Men men ibland känns det som man bara upprepar sig hela dagarna.


Inatt har Emil legat med feber, svullen på ena sidan av halsen. Antar att det är lymforna där som är svällda för han äter utan problem. Så krypet har sovit i korgen hela natten - förutom när han ätit då. Han har sovit riktigt bra å bara vaknat för mat två ggr.


Lite piggare och än så länge bättre humör idag - får hoppas det håller i sig nu. Vädret är ju oxå bättre så chansen finns att jag kanske håller mig på den trevliga sidan idag ;).

Skulle egentligen ha klätt mig och varit på väg på mindre äventyr denna dag men med tanke på Emil och även min egen ork de senaste dagarna har jag bestämt mig för att avstå. I make it up to you later - promise!!!


Stort GRATTIS  till min kära svägerska som fyller år idag - kram på dig gumman vi kommer nog förbi senare om vi får =)


Hanna ska strax åka till mamsen nu - önskar er lycka till imorgon - hoppas vädret håller i sig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards