Alla inlägg den 19 september 2011

Av Carolina - 19 september 2011 13:48

vaknade emd två pigga glada killar imorse men de varade bara ner på byn, strax före dagis kräktes lilleman ner hela sig o stolen...bara att vända om med andra ord. Ringa sådär en tusen samtal för att sjukanmäla dem o mig.


Väl hemma somnade han o sov drygt 2 timmar, nu har vi varit upp på 36 och mockat - hade väldigt bra hjälp av honom då. Nu ligger han här i soffan bredvid mig med en vällingflaska i handen o myser, lite varm men vid gott mod.

Vädret är inte direkt inbjudande så vi eldar på o brassar elementen - frysa ska vi inte göra :)


Ska sätta mig o försöka fixa lite ritningar till skolan så jag slipper hamna alltför mkt efter. Började även rita ett grundmönster för liv så jag åtminstone känner mig för liksom. Har dock ingen bra sax hemma o inte heller speciellt mkt tråd så....det blir inte så jättemkt sytt på allvar skulle jag tro men nån sorts toile ska det väl kunna bli iaf.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards