Alla inlägg den 11 september 2011

Av Carolina - 11 september 2011 21:48

jobbat hela dagen idag igen =) på ny abdelning, har gått bra - var väldigt lugnt om man säger så ;)


Kul att man får jobba iaf =) skönt att veta att det komemr in några kronor iaf. har dock skickat kompletteringar till CSN nu och de borde gå igenom så att jag får det bidrag jag sökt därifrån.


I veckan är det mkt sömnad på schemat :D så himla kul!!! Vi ska sy våra egendesignade kjolar med tema återbruk... jag har börjat på två - en hemma o en på skolan. Den här hemma är den med mest återbrukstema men den blir inte riktigt som jag tänkt mig :P får se om jag tar med mig den imorgon eller om jag väntar nån dag hihi


Igår var en underbar höstdag, fixade en liten hage åt min fröken - hon var glad åt att få gå ute ett par timmar, åkte til skogen o plockade 20 liter lingon som vi senare sålde och bara mös här hemma i finvädret.


tandläkare på tisdag :/ och sen jobb igen på fredagkväll men i helgen är jag ledig =) hela två dagar i rad :D.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards