Alla inlägg den 7 september 2011

Av Carolina - 7 september 2011 09:04

förkyld =( ont i huvet, skorvlig i halsen o feber....inte nåt drömscenario just nu direkt

har ingen lust att missa nånting i skolan men höll ut till lunch igår sen åkte jag hem till sängen o idag har jag nyss klivit upp. Är nog trots allt bättre med en dag hemma nu än att det ska bli fler senare - vilket jag borde veta flera ggr om....ska försöka mig på att bli klar med designuppgiften denna vecka här hemma idag och sen ska jag gå igenom en del tyger om jag orkar.


Hästen är halt o ska promeneras, kompisen ska skjutsas ner till sitt stall, transporten ska besiktas - så det finns att göra hela tiden.


Har iaf kommit en bit längre i tjafset med CSN, imorgon har jag förhoppningsvis en hel drös med olika intyg att skicka in så de kan göra en ny bedömning på min rätt att få studiemedel. Insåg igår att jag ju faktiskt har en fhskurs som är avslutad som de inte varit inblandade i vilket borde kunna väga upp de poäng jag inte tog i Uppsala.


Jobbade hela helgen o ska jobba 9 timmar på söndag oxå så får ju in några kronor iaf men det tar på krafterna...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards