Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Carolina - 19 juni 2010 12:20

stor dag i sverige idag - Kronprinsessans bröllopsdag! Önskar dem en härlig dag och massa lycka till !


Själv har jag gått å blivit riktigt jävla förkyld - inte det minsta roligt alls! HAde tänkt försöka ta oss ner på cruisingen under dagen men vette fasen om jag har ngn lust nu med tanke på väder och sjuka. Kanske pojkarna får ta en sväng själva så lägger jag mig i sängen med en bra bok... har för tillfället tre ! böcker som väntar på att bli lästa ....det hör till ovanligheterna kan man säga.


Funderar på att ta lite kort på köket som det ser ut idag ... packa ner lite saker från skåpen som vi inte använder varje vecka och se vad som blir kvar när det är utrensat. Lär ju bli en del fler loppisgrejer på det viset då...


Skulle ha varit ner o kikat på vad det finns för golvutbud här i byn, även kollat lite över vad vi kan ha på väggarna....men börjar nog med att än en gång mäta(!) glömmer alltid ngt tycker jag....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards