Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Carolina - 16 juni 2010 08:05

Igårkväll kände jag mig så pigg ( förutom lite steöl å så hehe ) började även känna mig riktigt sugen på att springa lite(!) kors i taket!!! men vad händer ju bara tanken på det hela gör att man vaknar snorig och hostig dagen efter... hur hade det då inte varit om jag verkligen kommit ut och sprungit ....??;)


Röjde ur carporten igår - bort med allt långt gräs som tar sig in ( kvickrot jotack) och ut med lite grejer som haft vinterförvaring där. Nu går iaf båda bilarna in utan problem igen =)

Vet inte riktigt vilket område vi ger oss på idag men det finns någar att välja på hihi...ska limma klart min stol som jag påbörjade för några månader sen nu...har lovat mig själv att inte påbörja nya projekt förrän de föregående är klara så nu gäller det att slutföra allt jag kan... har ju en förmåga att hoppa från grej till grej....


Imorgon åker vi till Sundsvall! Ska in på IKEA och kolla på kök!!! Vi planerar och planerar för tillfället.Har en hyfsad bild av hur jag vill att inredningen( skåp o bänkar ) ska se ut ... men GOLVET!!!! vad lägger man in för golv då ?

Har alltid sagt att jag vill ha klinkers i den delen men .... det ska vara lättstädat och inte se skitigt ut på fem sekunder...


Nåja nu ska jag plocka ihop lite här inne - får främmande senare idag av L och A

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards