Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Carolina - 4 juni 2010 17:24

Snett och vint är oxå fint - ja det verkar iaf vara så mannen som byggde gapskjulet resonerade. Fy fan för att regla där det inte finns en enda rak vinkel..... men å andra sidan så bryr sig nog inte hästarna om det, huvudsaken är att de kan gå in och skita ;);)


en vägg kvar nu... känner mig riktigt duktig, och jag tycker själv att jag börjar få kläm på det hela. Men vilket pussel....nåja.


Nu blir det iaf lite trevligt fredagsmys med att märka dessa grejer då *puh* hade ju tänkt mig ner på byn en sväng oxå men det blir en annan dag. Tror jag ska öppna vinflaskan och ta med mig ett glas ut i garaget - skulle nog inte vara helt fel. Risken finns att jag somnar men va fan - därute kanske man får sova ostört iaf ;)

Av Carolina - 4 juni 2010 09:19

idag blir det att ta itu med loppisgrejerna... imorgon smäller det ju! Det värsta är dock att sortera och PRISMÄRKA!!! Måste ner och fixa lite lappar oxå. Vagnen får jag hämta ikväll, skulle även ha knäppt lite kort på en del större grejer.....nåja. Det är ju skönt att veta att man inte är sysslolös iaf ;)


Nu blir det iaf ett arbetspass på lösdriften innan lunch!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards