Alla inlägg den 26 juni 2008

Av Carolina - 26 juni 2008 17:06

...ja torsdag nästa vecka kl 13.00 ska intresseanmälan på huset vara inne. Vi har fortfarande inte bestämt om vi ska lämna in en el inte. Var ju o kika förra torsdagen o sen dess har vi funderat mest på var sitt håll så att säga.


Jag ska ju villigt erkänna att jag o ekonomi inte har ett så nära förhållande. Främst för att jag inte har haft ngt intresse av det men oxå för att ja inte haft så mkt ekonomi att fundera över. Inkomster o utgifter har för det mesta gott jämt upp liksom så det har inte blivit ngt över. Jag är en sådan som i stort sett aldrig använt mig av krediter ( undantag finns = glasögon, linser ) utan jag brukar försöka att betala kontant o har ja inte pengar ja då får ja låta bli att handla. Har haft ett billån själv samt har studielån men that´s it liksom.

Vi får väl ta o sätta oss ner o kolla igenom vad det skulle kosta o vad vi har råd med.

Tanken är ju att vi ska hitta nånstans som vi kan flytta till permanent men samtidigt så är det mkt att göra på de flesta objekt vilket gör att det vore smidigt att kunna bo kvar på köpingen men´s vi renoverar det värsta iaf o då får det inte bli för dyrt i inköp.


hmm...funderar mycket o får lite gjort - låter som en träffande beskrivning av oss två det :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards