Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Carolina - 19 juni 2008 11:11

 - ska jag göra. Hade velat göra det idag men de ja var in o fråga hos hade inga tider nu - fick en tid nästa vecka så vi får se om jag kommer att göra det då el om jag har ångrat mig :-) man kan aldrig så noga veta.


I eftermiddag - kl 17 -  ska vi på husvisning. Ska bli lite intressant att se hur det ser ut inuti alla (hela 3 st) hus och framför allt att se vad de kan vara för mer folk på plats.

Har varit o kikat runt lite själva på olika ställen nu - bara för att kunna jämföra lite oxå. Gemensamt för allihop är ju att det finns en hel del jobb att göra....som om vi trott ngt annat.


Emil firar midsommar på dagis o hanna är hemma med mig nu så vi sa att vi skulle hämta hem grabben tidigare. Tänkte vi skulle gå upp nu efter lunchen där så får han komma hem o busa istället.


Imorgon åker vi till sandvik o firar - hoppas på finväder så vi kan bada o åka båt på dan. Eventuellt tar vi med oss husvagnen upp o sover i den. Ska ringa o kolla hur många som ska sova kvar o så, tänkte att det kunde vara skönt för barnen att ha nånstans att krypa undan. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards