Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Carolina - 25 juni 2008 12:34

en av de absolut snällaste hästar som någonsin satt sina hovar på vår jord nu vandrar hon smärtfri på trappalandas marker.

Ett stort tack till dig Accis för all tid vi haft med dig du kommer alltid att leva kvar i vårt minne o även genom din dotter.

Av Carolina - 25 juni 2008 12:04

Ni får stå ut med att jag är dålig på att skriva nu när det är sommar o vi är "lediga". Emil gick sin sista dag på dagis idag nu ska han ha sommarlov.


Midsommar firades relativt lugnt med familjen i stort.


Måndagen var en sorgens dag hos oss - svärmors älskade lilla häst , min hästs mamma har nu fått somna in. efter 12 år i familjens ägo så var det dags att ta avsked. Inte roligt men samtidigt så är det ju det som är baksidan med att ha djur. Det gäller att ställa upp å inse när det är dags att avsluta ett liv på ett värdigt sätt.


Så nu sitter jag å kikar på hästar åt svärmor för fullt. Å nej sara hon vill inte köpa evert - tyvärr!


Igår klippte jag av mig håret! Var ett tag sen sist jag var så pass korthårig som jag är nu. Tror Pär blev lite smått chockad att det blev så kort ;-) men med lite vilja så kan jag fortfarande sätta upp det med en snodd :-D


Igår var det hoppträning - kul men lite jobbigt o väldigt ringrostigt kändes det. Två veckor till nästa gång. Vet inte om det blir jag el Åsa som rider då.


NU är det dags att kolla av vad sonen gör - låter som han diskar....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards