Alla inlägg den 29 februari 2008

Av Carolina - 29 februari 2008 10:55

Hoppla!

Hra varit på studiebesök på ett företag och nu i efterhand så känns det ju betydligt mer son en jobbintervju. Så i praktiken kan man säga att jag kanske marknadsförde mig själv så bra att jag fick ett jobb.

Helt sjukt och sen säger folk att de är så svårt att få jobb????? ibland blir man förvånad bara.


Ska åtminstone testa i två veckor har jag bestämt mig för för å se om det passar mig överhuvudtaget.


Heltidstjänst med fast lön.....kan det bli bättre egentligen just nu? tror inte det faktiskt. Visserligen blir det väl provanställning i typ 6 månader med möjlighet till förlängning och tillsvidaretjänst efter det men iaf det är ju så det ser ut på marknaden idag vad jag vet.


Och kan jag jobba där i 6 månader så har jag faktiskt råd att bli gravid igen oxå. Det vore ju inte helt fel heller.....


Nu ska jag iväg o luncha med min mamma.


puss o kram



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards