Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Carolina - 11 februari 2008 09:12

Sitter här med datorn gömd under ett gammalt lakan. Har kommit på att jag ska göra om detta rummet så det verkligen blir ett kontor med bara det som behöver vara härinne kvar.

Hela vårt hus är så fruktansvärt stökigt och skitigt känns det som så nånstans måste jag börja. Lite lämpligt att värma upp med tio kvm :-).

Mindre bra i sammanhanget är ju iofs att ja är arbetslös så pengarna är det ju lite knapert med - tiden har jag dock. Har rivit tapeter och spacklat, målat taket och slipat två väggar i helgen. Har en vägg kvar och sen ska jag börja måla. Tapeterna kommer imorgon hoppas jag. Sen när de är uppe då är det P som ska ta över ett tag - han får ansvaret att bygga bänk/skrivbord och hyllor. är lugnast så. Kanske är tvungen att ta en tur upp till IKEA i helgen ,-) har ju inte varit där på evigheters evighet.....


P´s ex fick en pojk inatt, så nu har H blivit storasyster igen.  Vi får gå å köpa en present senare idag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards