Direktlänk till inlägg 22 augusti 2011

dagen D

Av Carolina - 22 augusti 2011 11:01

lite nervös är jag allt ;) o värre lär det ju bli innan jag är framme på plats.


Lämnade av barnen på dagis vid 9 och for iväg på arbetsförmedlingen o talade om att jag börjar skolan idag :P häftigt, pirrigt, spännande, galet och förhoppningsvis jättekul!!!!


Ska ta bilen ner idag eftersom jag inte har en aning om tiderna, mer än att vi har upprop vid 14...sen blir det antagligen buss framöver, för tillfället litar vi inte riktigt på den ena bilen men kanske går att få ihop det med att vi åker ner gemensamt i en bil allihop, pär släpper av oss i tur o ordning så hämtar han upp oss sen i bakvänd ordning. Jag kommer antagligen senast fram till ljusdal men det borde gå å lösa på det viset.


Vi har visserligen även kikat på ny bil men ....pengar pengar pengar ... känns så tråkigt att lägga dem på en bil liksom...


Helgen har varit lugn o skön mestadels, Mittiamässa i byn vilket betyder att Pär jobbat nästan hela helgen, middag o dans på fredagkväll. Hade skitkul och kom hem lite senare än planerat vilket medförde att det blev en mkt tidig lördagkväll ;)


Nu ska jag hålla tummarna för att posten kommer innan jag ska åka så jag hinner få iväg lite papper redan idag =) så kanske det komemr ytterligare ett välkommet tillskott i kassan sen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 14 juni 2012 23:12

andra lediga dagen av fem - spenderade den med pojkarna o svärmor i bilen mestadels :) Varit utanför Timrå å hämtat tre små dvärgkochinhönor åt svärfars tupp. Fina små djur o fina ställen har vi sett på färden. Blev ett besök in på Biltema för reserv...

Av Carolina - 12 juni 2012 09:08

hemma o fixar o donar =), huset grovstädades igår morse sen har gräset klippts o röjsågen startats upp från vintervilan. Hanna hjälper mig med liv o lust här ute. Hon är så duktig stortjejen =) Planterat och fixat med mitt sk stenparti, så kul att ...

Av Carolina - 8 juni 2012 16:57

Sådärja...så har man haft en riktig examen igen då...15 år sen sist...känns tomt o trist men jag har iaf fått positivt besked på att jag får gå ett år till =) så skönt!!!! Ska dock ner på AMS på måndag o skriva in mig... ska visserligen jobba hela ...

Av Carolina - 4 juni 2012 19:43

åh så skööönt....jag brukar iofs nästan alltid leva efter mottot att saker o ting löser sig men man kan ju ändå känna sig stressad över framtiden ;) Nu har jag sysselsättning klart ett år framåt oxå!!!!! Fick positivt besked från fröken o rektor ...

Av Carolina - 3 juni 2012 08:52

fy faaaaan.....orkar inte med regn hela dagarna. Vill ha sol o värme nu! Noll inspiration, huset är extremt skitigt och jag vill verkligen inte städa :( känner att humöret är i botten. Igår sov jag mig igenom dan känns det som, läste visserligen en...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards