Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Carolina - 10 augusti 2011 08:47

Att välja har aldrig varit min starka sida - jag är och förblir en velig våg. Det handlar inte om baktankar el önskan om att ha och äta kakan samtidigt - det handlar om att våga stänga dörrar för att öppna upp för nya möjligheter.


Du var aldrig något val, du var så självklar - jag fick chansen och tog den. Har aldrig ångrat det och jag är fortfarande lika säker på att jag gör det rätta genom att leva varje dag tillsammans med dig. Visst har vi våra med o motgångar men vilken relation har inte det. Det viktiga är att jag aldrig velat gå min väg utan alltid varit mån om att kämpa för det vi har.


Ett liv tillsammans innebär kompromisser från båda sidor och jag är inte alltid den bästa på att kompromissa det vet jag, jag vill gärna ha det på mitt sätt och jag förstår att det kan såra ibland. Jag ska försöka bli bättre med början idag.


i nöd och lust tills döden skiljer oss åt



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards