Direktlänk till inlägg 25 juni 2011

svensk midsommar

Av Carolina - 25 juni 2011 21:14

med kyliga grader o regn =) som vanligt med andra ord. Har dock jobbat både midsommarafton o midsommardan - länge sen sist men det ger ju bra effekt i plånboken dessa timmar.

Ledig imorgon sen jobb mån tis igen och på onsdag fyller min lilla plutt 2 hela år .... sjukt så fort det går. Han är en stor kille nu ju, ingen liten bebis längre. Tur det finns andra som har bebisar så man kna snusa ibland ;)


Självklart börjar en mindre förkylning ge sig till känna...så nu kurerar jag med irish coffee =) å sen hoppas jag på fler än fem timmars sömn inatt...


Imorgon är det dags för damen i hagen att börja göra nåt igen...nu har de gått tillsammans utan att delas nåt i två veckor så blir väl skrik o spring om en går ut utan den andra då....så länge de inte springer så de halkar omkull i leran bara. Har lyckats byta mitt skift 6/8 oxå så bara att ladda för dressyrfinal nu! Behövs lite träning o jävlar anamma nu, sluta mesrida bara för att jag komme rin på banan liksom :(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 14 juni 2012 23:12

andra lediga dagen av fem - spenderade den med pojkarna o svärmor i bilen mestadels :) Varit utanför Timrå å hämtat tre små dvärgkochinhönor åt svärfars tupp. Fina små djur o fina ställen har vi sett på färden. Blev ett besök in på Biltema för reserv...

Av Carolina - 12 juni 2012 09:08

hemma o fixar o donar =), huset grovstädades igår morse sen har gräset klippts o röjsågen startats upp från vintervilan. Hanna hjälper mig med liv o lust här ute. Hon är så duktig stortjejen =) Planterat och fixat med mitt sk stenparti, så kul att ...

Av Carolina - 8 juni 2012 16:57

Sådärja...så har man haft en riktig examen igen då...15 år sen sist...känns tomt o trist men jag har iaf fått positivt besked på att jag får gå ett år till =) så skönt!!!! Ska dock ner på AMS på måndag o skriva in mig... ska visserligen jobba hela ...

Av Carolina - 4 juni 2012 19:43

åh så skööönt....jag brukar iofs nästan alltid leva efter mottot att saker o ting löser sig men man kan ju ändå känna sig stressad över framtiden ;) Nu har jag sysselsättning klart ett år framåt oxå!!!!! Fick positivt besked från fröken o rektor ...

Av Carolina - 3 juni 2012 08:52

fy faaaaan.....orkar inte med regn hela dagarna. Vill ha sol o värme nu! Noll inspiration, huset är extremt skitigt och jag vill verkligen inte städa :( känner att humöret är i botten. Igår sov jag mig igenom dan känns det som, läste visserligen en...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards