Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Carolina - 3 juni 2011 22:18

förbereder för fullt morgondagens loppis o känner att bloggnivån är minst sagt låg... händer inte så mkt alls, eller oxå håller jag igång lite väl mkt jag vet inte.

Hästarna har flyttat upp o vi har försökt rida två kvällar nu... första kvällen slutade i mmindre kaos...lilla bruna hade en hel del egna idéer den dan suck! Ikväll har de vilat  o stått i hagen, varm dag dessutom. Imorgon hoppas jag att hon hänger på ut tillsammans med Q o josefin...man kan ju alrdrig vara helt säker, sen på söndag ska jag försöka mig ner o hoppa lite =) kul kul! Då ska jag även passa på att rida Q själv o känna igenom henne lite mer. Tävling igen om en vecka, å båda hästarna ska med är tanken.....om nu inte Q blir alltför dum i lastningen för då finns risk att jag tappar tålamodet med henne ;)


Imorgon är det som sagt loppis, håll alla tummar för att dte kommer iaf en del personer....vill attd et här projektet ska gå vägen nu. Har lagt ner en hel del energi i det men svårt att veta hur mkt nman ska våga satsa ...kan ju gå helt fel oxå. men det vet vi imorgon!


En vecka kvar innan jag börjar jobba sen efter det är det skola =) nu sätetr det fart snart å rullar på ett år igen - spännande men samtidigt läskigt ;P ska bli himla kul iaf!!!! Jag ska få hålla på med tyg i ett helt skolår - häftigt! spännande med nya klasskamrater o allt - känns som att det händer positiva saker i mitt liv just nu =) lite jobb o så lite sommar sen förhoppningsvis lite extra jobb under hösten o vintern så blir det himla himla bra detta !!! Å så ska den lilla bruna damen komma över sina trotsproblem :/ gillar inte detta att studsa runt på bakbenen i tid o otid....hon  är duktig på att bocka emellanåt iaf *=) 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards