Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Carolina - 2 juni 2012 14:21

fyra!!! skoldagar kvar ...eller egentligen är det väl tre eftersom fredagen är avslutningsdag.....usch ..jobbigt tråkigt o sorgligt men det har varit ett underbart år!

Har gjort ena delen av min slutuppgift o vill göra en del till men vet inte hur den ska komma till....beror på om jag får tag på det material jag vill....ska göra en modeillustration o en förklarande text till på måndag...


Igår var en TUNG dag ...vi begravde pärs kära lilla faster som rycktes bort alldeles för tidigt. Känns så fel men vi kan ju inte göra nåt ogjort. Var en jobbig begravning även om den var väldigt fin o visade mkt hänsyn till henne som person. Hon är sörjd och saknad av så många <3


Ditte har kommit på sommarviste - det betyder oxå att värmen försvunnit o regnet öser ner så klart! Typiskt!!!


Fick hem mitt nya hönshus i söndags så det ska göras rent o hagen ska fixas....känns inte speciellt motiverande att gå ut i detta skitväder o göra det men är väl lika bra att ta tag i det snart.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards