Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Carolina - 20 januari 2012 09:41

somnar samtidigt med grabbarna på kvällarna - det betyder att dagen slutar kl 20....en hel del som inte hinns med då känns det som...bla disken....sen att jag inte jobbar speciellt hårt för att hinna med den gör ju inte saken bättre. Tycker verkligen inte om att diska, tycker om när dt är diskat o fint o undanplockat men det där att göra det...suck... sååå tråkigt ju. Försöker tänka positivt men nä jag tvättar hellre tio maskiner tvätt, hänger stryker o viker in det i garderoberna än diskar.


E har varit till tandläkaren idag o lagat ett hål, N är på dagis o egentligen hade E kunnat gå oxå men äh det är lika bra att vara hemma hela veckan - vill inte bråka med han om det heller. Har ju missat så himla mkt redan så ...


Ska försöka göra lite plaggskisser - el prototyper på plaggskisser iaf - så jag har nåt på g till nästa vecka nu, samt sy klart en del som ligger o ropar på mig här hemma.

En fördel med den här veckan är att jag hunnit med hästen en del ändå.Alltid något liksom.


Inatt har jag legat o drömt/funderat på steg att ta efter utbildningen...många ideer som poppar upp när man ligger halvvaken :) har fortfarand eingen praktikplats heller....skulle vilja vara nånstans där man kan se hela produktionskedjan liksom...från idé till färdig produkt....å som de känns nu skulle jag gärna befinna mig på annan ort den där veckan faktiskt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards