Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Carolina - 14 juni 2012 23:12

andra lediga dagen av fem - spenderade den med pojkarna o svärmor i bilen mestadels :) Varit utanför Timrå å hämtat tre små dvärgkochinhönor åt svärfars tupp. Fina små djur o fina ställen har vi sett på färden. Blev ett besök in på Biltema för reservdelar till passaten o lite cykelgrejor till mig.

POjkarna köpte en varsin förpackning med arbetsfordon som de sedan varit i grannens carport o lekt med medan deras far hjälpt grannarna med lite bilsvetsning - alla nöjda - även jag som i lugn o ro tagit ett glas vin o kollar på spindelmannen 3.

Nu ligger den minste på min arm o sover o den större halvsover i andra änden av soffan.

Mannen han är kvar hos grannarna o pysslar ( dricker öl o umgås...)


Imorgon är det tredje gången på drygt en månad vi är i kyrkan...vi började med ett bröllop i maj, en begravning 1a juni o så en till begravning nu....känns sådär men saker brukar ju komma i grupp :(


Hade så många planer på saker jag skulle göra på min sk semester på hela sex dagar (!) men har inte hunnit med så mkt än, kroppen är seg, trött o behöver vila.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards